måndag 12 januari 2009

Måndag !!!

Jaha ännu en tråkig måndag har flygit förbi ! Idag har man väl inte gjort så mycket vetigt egentligen förrutom det där vanliga som ,tvätta ,dammsuga ,handla fixa middag till mina barn plus barnens kompisar(tur att man finns så man kan agera som fritids ). Har haft sjukt ont i huvudet idag, det har inte velat släppa med tabletter inte ens mina migrän tabletter (kanske kan bero på att jag inte tro att det var migrän ) och ont ner i nacken på höger sida känns som man inte har nån kraft i armarna .....Skulle byta kolsyrepatronen i kylskåpet i eftermiddag och hade inte kraft att sätta tillbaks den och det gör ju mig skogstokig.... Fyyy vilken gnällspik jag känner mig som , jag bara väntar på att nån ska ringa och föreslå nåt kul !!! Men det tycks aldrig hända................................

Inga kommentarer:

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!