onsdag 14 januari 2009

Tv4:s Sommar Svenskar!!!!

Sitter och tittar på fyrans nya realityserie sommasvenskar , jaaa vad ska man säga , lite vemodigt är det ju men man minns ju både flygplatsen och även Patong , usch fy, jag vet inte om jag vill titta , Vi har ju vart där två gånger men vårat hotell försvann ju i tsunamin och efter det så känns inte Thailand lockande, vi var där imars och tragedin var ju sen vid jul !!! Merlin Resort som de visar programmet ifrån var vi också på och just nu visar de ett reportage från James Bond Island och det var det värsta misär utflykt som jag har vart på !!! Nja jag tycker nog att Thailand är fruktansvärt överreklamerat !! och egentligen varför visa en serie om svenskar därifrån om det inte vore att antalet svenskar som reser dit har minskat efter Tsunamin, för de vill få fler svenskar att åka dit!!!

Inga kommentarer:

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!