tisdag 6 januari 2009

Nu så !!!

Nu är väl egentligen detta fantastiska jullov slut som har varat så länge , hönan är överlycklig att äntligen få börja på dagis igen men grabbarna suckar djupt, att det kunde gå så fort det var ju inte länge sen jag skrev att grabbarna jublade över jullov och hönan suckade djupt ......
Imorgon tänkte jag ta en tur till Ikea , men det var ju så klart ingen av barnen som blev så glada över det så vi får väl se om de kan få vara hos farmor kanske .....jag bad mamma att följa med för pappa skulle visst tapetsera ett rum hemma hos brossan. Jaha nu stack mannen och han kommer väl inte hem förrän till helgen för hoppningsvis, ( det har ju vart så himla kallt så det var väldigt många kunder som hade kört slut på oljan) så det var visst jätte mycket att göra och dessvärre så har vi två personal sjuka ( det kanske är på tiden att jag tar mitt körkort snart....).
Idag pratade jag med en kompis och fick ett recept på Pollykaka som jag tänkte baka imorgon , jag hade ju inga polly hemma annars så hade gottegrisen gjort den redan ikväll , men latmasken var ganska så stor för jag orkade inte gå ner till konsum för att köpa så det är väl bara att vänta tills imon kväll för att smaka den ....

1 kommentar:

mammigranten sa...

tog du bort det andra inlägget? hade skrivit ett långt svar på det, men sen gick det inte att skicka

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!