onsdag 28 januari 2009

Vad är det som flyger ????

Jo jag antar att det är dagarna. Jag kan inte bara förstå vad dagana tar vägen ?????? Nu är det redan onsdag kväll och vad som hänt sen i söndags , ja dagarna har bara flugit förbi!! Vi har iallafall fått vara friska alla i familjen nu !!! SKÖNT!!
Idag har jag testbakat en efterrätt som jag tänkte bjuda på när vi får middagsgäster på fredag . Jag gjorde Choklad fondant , den blev riktigt lyckad, (recept kan komma senare om ni vill) och till varmrätt så tänkte jag servera chicken faitas eller chicken enchiladas med hemmagjord guacumole(stavas det så) och nachos!!! En bra fredagsmys meny tror jag !!
Imorgon torsdag så tänkte jag ta en vända in till stan , fick för mig att jag behöver nog nåt nytt till garderoben , har ju inget som det inte är en flåte fläck mitt fram nånstans och sen ska jag ju på tjejmiddag på kvällen . Det ska bli så himla kul för att den tjejen tjejen vi ska till, det är hennes man som har lovat att det är han som ska fixa hela meny så det blir ju himla spännande !!!!

Inga kommentarer:

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!