måndag 12 januari 2009

Vinter eller Solresa !!!!

Fast å andra sidan så är ju jag mycket mer för sol och värme än snö och kallt!! Vi har även tittat på en resa till solen nu i vår , men där är vi inte riktigt överens , jag är sugen på Venuzuelas Isla Margurita eller Brazilien men mannen är ju egentligen ganska nöjd bara det finns solstol varmt vatten, öl och gärna en gammeldansk !!!! Vi har även tittat på resor till Kanarieöarna fast det är ju så himla dyrt att åka dit , det är ju inte så himla mycket man behöver lägga extra för att komma till ett ställe som det inte vimlar av svenskar på !!!(bild från fritidsresors Isla de Margarita) ( Förresten om Ni tittar noga kan ni nog se mig under den palmen va!!!!)



Vi har funderat på om vi ska åka på nån vinter resa i år, det är ju rätt jobbigt att vara ute och åka skidor hela dagarna men barnen tycker ju det är skit kul , Vi har ju en stuga i Idre som vi kan åka till men det är ju en bit dit närmare 72 mil.....(bild från Grövelsjön.se)













5 kommentarer:

mammigranten sa...

USA-resa?!

Anonym sa...

Den där stranden ser inte helt fel ut...

mammamjuk sa...

hej, jo det är tommy hilfiger...jag fastnade för dom!
vore inte fel att åka till solen nu. jag ska ner t hälsans hus o sola ikväll, lite värme iaf;)

Anonym sa...

Fint som tusingen!!

Anonym sa...

Jag har länkat dig! Hoppas det är ok. Jag upptäckte att jag inte hade dig med, men nu är du det!

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!