fredag 2 januari 2009

Alldeles aléna!!

Japp så var det bara lill hönan och jag hemma (och hunden förståss), grabbarna har fått följa med både pappa och farfar och jobba lite . Först så började den lille grabben att följa med farfar och den store började med att följa med in pappa. De åkte i går efter lunchen och kommer inte hem förrän lördag lunch. Och idag på morgonen så bytte grabbarna med varandra så den den store åker med farfar.och den lille med pappan, ----just nu är de i Malmö .
Så vad den lilla hönan och jag ska hitta på idag får vi se !!! Den lille grabben fick "Sunes Jul " i julklapp och hönan tycker den är jätte kul så just nu sitter vi och tittar på den (för tredje gången). Kanske ska dra fram dammsugan nu ett tag iallafall och lägga ifrån mig datorn ett tag!!

Inga kommentarer:

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!