fredag 9 januari 2009

Ikea igen !!!???

Tänka sig imorgon tillsammans med mannen kommer mitt efterlängtade tyg från Ikea!!!! När jag pratade med honom idag på förmiddagen så sa han att han skulle till vår mack i Jönköping , Va bra sa jag , då kan du ju gå in på ikea åt mig!!!!! hihiihii , Han är ju inte den som gillar ikea!!!!Men nåt var det iaf han sa inte Nej!!! Han sa bara jag ringer tillbaks när jag parkerat lastbilen !! Det var ju knappt att jag trodde på han men efter en stund hörde han av sig , och under den tiden hade ju jag hunnit skriva ner en hel del som jag "behövde" !!! Han suckade bara men Snäll som han alltid är så travade han in där med min lilla nätta lista och han behövde bara höra av sig två gånger till mig för han inte förstod riktigt vad det var jag skulle ha!!! Så efter en bra stund i kassan innan han kom ut och kunde fortsätta arbeta, och i ochmed detta så tyvärr så blir han ju väldigt sen och kommer väl inte hem förrän imorgon men jag är ju van !!!! Fast fredagskvällar är mer trista att vara själv på än andradagar!!!!

1 kommentar:

mammamjuk sa...

vad kul, då kan du spänna ditt tyg imorgon;)jag ville åka till ikea imorgon men då var jocke tvungen att jobba...

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!