fredag 2 januari 2009

Sugen på Nytt !!


Är jätte sugen på att ta tur till ikea , jag köpte i höstas ett tyg där som jag skulle använda för att göra tygtavlor med , men tyckte när jag kom hem att det var lite för vårigt men har nu fått för mig att det kanske skulle passa i köket som hiss eller rullupp gardin !! Vad Tror ni ?? är det för grälligt så man blir nervös eller tror ni det blir bra ? En sak är ju bra jag kan ju match vilka färger jag vill till det iallafall. Men jag tror inte det räcker det jag köpt så jag får nog ta en tur dit !!(Bilden är lånad av Ikea.se)

4 kommentarer:

mammamjuk sa...

skitsnyggt ju!

mammigranten sa...

Då får du väl helt enkelt komma innan då!!!

mammigranten sa...

det ska vi nog hinna med ändå, händer ju inte så mycket än här

Anonym sa...

Det tyget är snyggt, har kollat på det flera gånger!

Snygg layout förresten!

/Martina

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!