lördag 24 januari 2009

Lördag!!!

Japp nu var den här igen LÖRDAG , Herre men tid vad tiden går fort , idag så ska mannen så klart jobba ...... och jag sk väl fortsätta med mina dagliga sysslor som att städa och röja!!!! Den storegrabben har precis åkt iväg till en större stad ca 12 mil bort med buss på hockeymatch och kommer inte hem förrän framåt sen eftermiddag, och den lille grabben har gått iväg på simträning! Just nu så är det bara hönan och jag hemma. Skönt iallafall med att ingen av barnen åkt på min lilla "nätta" förkylning (än)!!! Ikväll så ska goda vänner komma på middag och jag håller på att styra ihop en meny!!! Tror att det kommer att bli :Tortillastubbar till förkäk och sen gör jag nog Linguine med kycklinggratäng, sallad med baby spenat ruccula och hallomi och även lite kycklingklubbor och köttbullar då till barnen med risk att de inte är så förtjusta i den starka kyckling gratängen , till efterrätt så får det bli antingen vitchokladpannacotta med limoncello marinerade hallon eller enkelt varm hallonsås ,maränger och lite vaniljglass!!!
Japp så jag har väl att göra idag !!! Tjiiing vi höres!!

Inga kommentarer:

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!