fredag 16 januari 2009

Middagstips!!!!!


Hahaha ja jag tänkte om ni vill så kan jag ju rekommendera ett middagstips på något som jag skrev för några dar sedan igen för nu finns canneloni här på konsum !!!!!!! Ja jag har väl vart lite jobbig kund nere på affären för jag säger ju nästan varje gång jag är där ner .... har ni inte det här??? eller det här ??? eller det här ??? ja ni fattar , så nu fick jag ju chefen där nere att ta hem cannelonirör (det är ju pasta rör om ni inte visste som ni kan fyll med vad ni egentligen vill typ en slags lasange nästan ), så snälla ni som bor här åk ner och KÖP så det inte är bara jag som vill ha lite roligare matvaror i min lokala mataffär !!! hihihihi Tänk vad kul egentligen om den där hyllan med canneloni rör tog slut snabbare än snabbast , snacka om han kommer bli snopen då för han hade ju en utläggning om att sådant inte efterfrågas här ibyn, det är lite för trendigt???!!!!(bild lånad av barilla.com)
Receptet kommer här igen !!!

3 kommentarer:

mammamjuk sa...

hello, jag kommer att köpa! helt rätt att be dom ta hem saker...mer sånt...

Trebarnmamman sa...

Tack det var gulligt !!! Lite pinsamt om det bara vad jag hihihi

Anonym sa...

Det blir ett paket nästa ggn vi är på Konsum :-) Tack för receptet. Va du är duktig på ny mat!!

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!