fredag 16 januari 2009

Ännu en dag !!!

Ännu en dag har förflutit och jag har väl inte gjort nåt speciellt kul, jobbat lite med nya telefonlistor till vår personal det är väl det enda !!! Två av barnen var och badade ibad huset med pappan och jag var hemma och röjde lite . Igår var jag i stan nästan hela dagen och irrade runt på alla affärer jag skulle till !!! Tänk vad tiden springer iväg när man är där. Imorgon ska vi åka hem till mammigranten för att fira att barnen blir 3 och 5 år !!!!! Det ser min lilla höna verkligen framemot, hon har styrt och ställt med inslagning av paket idag !! Det ska bli jätte trevligt att ses , som sagt om ett par veckor flyr hon och familjen Sverige för att flytta till USA i några år.

Inga kommentarer:

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!