onsdag 14 januari 2009

Kvällens Mat !!!!



Ikväll så har jag gjort mig en räksallad och tagit mig ett glas vin för jag tycker egentligen synd om mig själv idag för jag har haft en skit tråkig dag!!! Det har ju inte hänt nåt som är roande !!! Jag gör ju bara det vanliga som tvätta ,städa, plocka, handla,lagamat alltså inget alls spännande !!!!!





Tycka Synd om sallad!!!

Ruccula,Körsbärs tomater, gurka, Pinje nötter, Röd lök, Babyspenat

Feta ost, Ärt skidor, Kokta Ägg, Räkor,

Dressing:

Creme fraich, Majonäs, Chilisås, Vitlöksklyfta, Fling salt/peppar

Smaklig Spis ....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mm, ser riktigt smaskigt ut!

Anonym sa...

Instämmer med föregående bloggare :-)

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!