fredag 23 januari 2009

Ikea !!!

Tänkte bara berätta det att JAG ÄR ALLMÄNT IRRITERAD PÅ IKEA!!!!!! , det slår ju aldrig fel , när man väl kommer dit så är varorna slut!!! Jag skulle ha nu svarta gardinstänger , men va då , när man väl kommer dit så finns det inga , jag letar reda på nån expedit och frågar och då svarar hon lite tjurigt , .... de är slut och ska utgå och de som ska ersätta kommer inte in förrän om en vecka !!Grattis , jag har ju bara kört 22 mil tur och retur i onödan!!! Och vore det inte så att jag skulle haft 15 stycken så hade jag ju köpt dem nån annanstans men de kostar ju faktiskt bara 59 kr kompletta med väggfäste och ändknoppar så det blir ju en hel del pengar man tjänar på att köpa dem där !!
Sen hade jag ju visat hönan en bild på vad en annan flicka hade önskat sig på en blogg som vi kikade in på, en hur söt liten gosig elefant och den vill ju hon ha så klart och va då ..... jooodå den var också slut och de vet inte när den kommer in igen!!!! Så det fick bli en jättesöt och gosig vovve istället som är väldigt lik våran vovve!!! Gaaaaaaaaaahhhhhhh aaaa jag gillar verkligen inte Ikea just NU !!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kolla på nätet nästa ggn. De har jättebra sök-ruta för att se om varan finns inne på det varuhuset du väljer. En del finns inte inne alls på en del varuhus, medans det finns massor på ett annat. Stor skillnad mellan varuhusen, synd. Förstår att du är pissed off! Om du åkte till det varuhus jag tror har de ofta slut på prylar. Har hänt oss många ggr så nu kollar vi alltid på nätet..

Trebarnmamman sa...

ja jag vet men jag trodde ju aldrig att gardinstängerkunde vara slut !!!!!

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!