torsdag 8 januari 2009

Måste bara visa !!


Måste bara visa vad jag blandannat köpte på Ikea , detta var nog det snyggaste vin glaset som jag sett på länge!!!! Jag är egentligen en riktig Orrefors glas idiot älskar allt där ifrån , framför allt deras olika glas serier , jag har blandannat Blå Intermezzo, Vit frostad Intermezzo, , och från Kosta glasbruk, Chaeteu och Line ,jag är lite små tokig i fina glas men de här glasen från Ikea var helt otroligt fina . Glaset heter Skir och jag kunde ju inte låta bli så det fick bli 4 sådana och jag ska ju tillbaka till Ikea om 14 dagar så då lär det nog bli några fler!!!!!!

1 kommentar:

mammamjuk sa...

dom är ju jättefina!

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!