söndag 4 januari 2009

35 grader !!!!


Ja inne är det minst det , vi är ju inte riktigt överens här hemma , jag fryser ju väldigt sällan (har ju aldrig sockar på mig hemma om jag inte måste) och jag har ju alltid året runt fönstret lite öppet i sovrummet , älskar ju när det är lite kyligt där. Men mannen i huset är ju såååå himla frusen av sig jämt så idag när han kom ner först och fick se att det var 14 minus ute så passade han på att tända i kaminen . ( jaa jag är inte så förtjust i det, för det blir ju bastu inne när man eldar i den och idag kan man ju inte öppna balkongdörren för att släppa in lite kyla för det är ju en aning för kallt). Så han passade på att tända innan jag hann och komma ner och protestera!!!! Just nu så tror jag att jag blir tokig , det är så himla varmt härinne, det är ju inte så passande att gå runt i bara underkläder när barnen har kompisar hos sig ( de skäms ju då för sin knäppa mamma).

1 kommentar:

Anonym sa...

Varmt o gott i kylan! Kan du ha ljuslyktor på spisen när du eldar? Jag har inte vågat prova, är rädd att de spricker av värmen.

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!