onsdag 6 maj 2009

Kalas dax!!!


Igår fyllde vår gamla tant 13 år !!!
Självklart fick jag ställa mig och baka en tårta till oss !!! (store grabben tyckte visserligen att vi skulle googla efter ett recept på hundtårta !!)
Ni ska veta det med att jag var faktiskt så duktig att jag även bakade bottnarna med !!
Idenna tårta var det vitchoklad mousse och hasselnötmousse emellan och rosa sugerpaste och dekorerad med blommor och hundben ( för det ser ni väl att det är )i sugerpaste !!!! Sen spacklad som det så fint heter med lite grädde !!!


2 kommentarer:

mammigranten sa...

Jättefin tårta ju!

Trebarnmamman sa...

Mamigranten . Tack , den var minst lika god ....

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!