torsdag 14 maj 2009

Nu var det avklarat !!!

Ja som jag berättat innan så blev ju jag vald till ordförande i föräldrastyrelsen på barnens skola !!!

Och igår hade jag det första mötet! (som jag var skitnervös över )

men det gick jätte bra !!!!!

Dagen började visserligen inte så bra , jag vaknade 05,30 med en jäklans migrän ...... så jag gick ner och la mig på soffan och tog mig mina tabletter och bara hoppades att det skulle gå över snabbt . Barnen kom ner vid 06,30 tror jag , och jag blev så impad av dem , för en gång skull så höll de sams och fixade frukost till sig och hjälpte lillhönan med sin välling ( ja jag vet att hon är stor och kanske inte ska äta det men hon är ju så pipplig annars så jajaja...)

Barnen var så snälla och hjälpsamma (väldigt ovanligt ,för kan man bråka med varandra så gör de gärna det ).


Maken kom hem en vända och tog hönan till dagis och jag sov vidare en stund till i soffan .

Peppar,peppar migränen gick överframåt förmiddagen, och jag gick upp och bakade cupcakes till mötet som jag tänkte bjuda på !!! Jag bakade också Idas sommarbullar fast utan saffran i och de blev supergoda ( men det stod 20 små bullar och jag fick 36 mellan stora så jag tog med ett gäng av dessa på mötet också !!)Jag tror att det blev uppskattat för de bad ju om recepten !!hihi

På eftermiddagen så kom mamma och pappa för att passa barnen när jag var iväg, den store grabben hade fotbollsmatch ca 11 mil bort och pappa hade lovat att köra dem (det var vår tur ikörlistan) När de kom hem vid 21 tiden så var det en stolt grabb han hade gjort mål och de hade vunnit matchen med 7-3 !!!

Efter en sån här intensiv dag i går så blir det inte så mycket gjort idag .....

Inga kommentarer:

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!