fredag 15 maj 2009

Ta ett glas....

Japp det är precis vad jag tänker göra nu ...

Herre gud så intensiv den här veckan har varit .....

Idag har det vart lite (och egentligen inte så lite ) trubbel med den
lille sonen i skolan ....

Usch så man kan bli tokig på dem ....

Som min pappa sa till mig när barnen var små och jag gnällde över nåt ...

Små barn = små bekymmer Stora barn = stora bekymmer ...

så sant, så sant ......

Det här vinet hittade jag på passagen som man kunde beställa till sitt lokala systembolag ... så smidigt så idag kom det ett sms så det var bara ner och hämta det .......

Så nu ska jag sätta ner häcken i soffan lägga benen högt och hälla upp ett glas (eller två) av ett kallt gott róse vin och bara ta det lugnt och invänta att resten av familjen ska servera mig den traditionella fredags tacosen ........

5 kommentarer:

mammigranten sa...

Låter trevligt!

mammamjuk sa...

skål:)
passagen ska jag skriva upp!
Trevlig helg

Trebarnmamman sa...

Mammigranten , ja det får vi hoppas ...:)

Mammamjuk: trevlig helg ni med , ja detta var så smidugt att få hem ett vin ur beställningssortimemtet

Misen sa...

Låter supermysigt. Hm, låter illavarslande det där om små och stora barn...

milla sa...

ser också fram emot lite vin men men om ett år kanske...

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!