onsdag 20 maj 2009

Middags tips...




I allt elände så måste ju vi andra ha lite middag iallafall....

Den store garbbens favoritmat är thai/kina mat !!! Så han föreslog att när lillbrossan ändå var sjuk så kunde vi fixa nåt gott ... (för lillebror gillar inte sådan mat!

Kort och gott så for vi ned till affären och köpte en påse woksås och en påse med wokgrönsaker , kyckling file hade jag hemma i kylen ...

Sen strimmlade vi ner kycklingen och fräste den, sen ner med lite grönsaker och sist i med woksåsen + lite jordnötter !!

Till detta serverade vi lite nudlar , och det blev kanongott och himmel så snabbt det gick vi blev ju klara på mindre än 15 min....
(bilderna har jag lånat på Findus, Santa Maria och Kronfågel)

2 kommentarer:

mammigranten sa...

Hej!
Hur är det???

Trebarnmamman sa...

Mammigranten : nej då både jag och hönan är friska !! bara haft lite för mycket att göra här hemma ...

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!