onsdag 6 maj 2009

Stolt Bagare !!

Måste bara vias min fina tårtbotten jag bakade (blev tvungen att baka för de färdiga tårtbottnarna var slut på affären !!)

Jag har faktiskt aldrig bakat en tårtbotten, för va då, det finns ju färdiga som är delade och allt !! OCH jag vet att det är en massa skit i dem men vi äter tårta såå himla sällan så det spelar ingen roll tycker jag !!

Men nu hade jag inget val för de var slut när jag kom till affären i går morse !! så det var bara att lomma hem och sätta igång !!

Tittade på min tårtfavoritblogg Tove och hittde detta fantastiska recept !! Se så fin och hög den blev !!! Jag lägger in receptet senare !!




Inga kommentarer:

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!