måndag 18 maj 2009

Magsjuk son ...

Ifredags kväll så bad den store grabben att få sova över hos farmor och farfar .....

Och ilördags förmiddag så sätter han i gång att kräkas ....

Stackars farmor och farfar ....

Men han fick stanna kvar hela helgen .....

(inget mig emot jag sa faktiskt inte ens emot när farmor erbjöd att han kunde få stanna där )

Igår kväll då maken ringde upp till farfar så sa han att nu hade han åkt dit ....ajajajaj

Idag är grabben hemma igen och hemma från skolan fast han är skit pigg men för säkerhets skull så ska det väl gå 48 timmar från sista tillfället...

Hoppas nu bara att vi klarar oss.......

3 kommentarer:

S sa...

Ja, hoppas hoppas ni slipper det! O att inte hönan får det om hon var på dagis idag. Är livrädd att vi ska få det nu när vi ska iväg o moster kommer mm. Ego jag är va!

Trebarnmamman sa...

Jamen c sov ju hos farmor till lördagen och blev inte dålig förrän vid lunchtid ilördags sen har ju inte vi sett honom sen ifredagseftermiddag så risken att vi bli dåliga är rätt liten den är nog större att bli smitad på konsum !!!

S sa...

Så sant. Hoppas han kryar på sig stackarn.

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!