fredag 1 maj 2009

Lyckad dag med sonen !!!




Igår var jag och den lille sonen i stan åp ett tandläkarbesök..
Det gick jätte bra , han fick en helt underbar tjej som tandläkare hon kunde ta barn på ett kanon bra sätt. Det första hon gjorde var att berömma vika nya fina sneakers han hade !!! Och just Adidas sneakers var de snyggaste även om nu jag hade Fred Perry så var grabbens snyggare , sa hon !!!!! Dessvärre så blev det en större operation den 9 juni , men men den nervositeten tar vi då !!

Efter besöket så gick vi på grabben favorit restaurang !! En grekisk som ligger en bit ifrån lassarettet !! Obs titta så slibbiga mina tomater va !! ingen hit alls tyvärr men hans mat var jätte god )
När vi ätit så sprang vi i den ena efter den andra affären, (framför allt vi var inne i alla sportbutiker !!!! Missade inte en enda !! De kan ju finnas något i den ena som inte finns i den andra !!! ( kan inte förstå vad han fått det intresset att springa i affärer !!)

Men vi hittade en del , bland annat en snygg skjorta till skolavslutningen (om han nu kan vara med på den )!!

5 kommentarer:

mammigranten sa...

Åh stackarn!
Fy vad trist sånt är, sånt man inte kan påverka alls.
Hälsa och önska honom lycka till från oss.

Hojta till om det är något han kan tänkas vilja ha från staterna som lite sent plåster på såren!

mammigranten sa...

Haha, och just precis såna tallrikar har vi, kul!

Soffie sa...

vad bra att det gick bra å va gott ni åt förutom tomaterna då,
må bra

anna of sweden sa...

Tycker "dagens tandläkare" är så duktiga med barn. Annat än när jag var liten ...

thebromanders sa...

Det såg gott ut! Även med de lite tråkiga tomaterna...

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!