fredag 8 maj 2009

Shakti

För några dagar sedan så ringde jag upp en vännina och hörde med henne om inte hon som återförsäljare kunde skicka över sådana där spikmattor till USA , Jag hade hittat en tjej som bor där och letade återförsäljare för just sådana här spikmattor !!!

Jojomen visst kunde hon det !!!

Men så börjar vi prata om den , (Ja hon på sitt försäljar tjafs då) och jag på mitt pessimistiska tycke .....

Så säger hon ... Har du ingen ??? Du som lider av migrän ....

Näää Jag har ingen , och tänker inte skaffa nån heller ....

Men idag så fick jag att jag skullle hämta ett avi på utlämningsstället

och vad var det inte i den lådan ....

En spikmatta !!!!

Japp jag får väl inte va för mycket pessimist, får väl ge den en chans ...annars så hojta till om det är nån som vill ha den !!!!

Jag vet ju att Malin är jätte förtjust i sin och brukar rekommendera till andra ....



(Måndag 11 maj tillägg)

Nu har vi provat den och den ÄR fruktansvärt sticksig.....

Taggarna (spikarna )ÄR Vassa ....

Fast jag har inte vågat mig på att ligga mer än nån halv minut eller så så jag kan inte säga om den hjälpt ännu mot nån värk...

1 kommentar:

Line sa...

Hej! Nöp i en sådan i Växjö idag! Berätta om den verkar bra! Ska tydligen funka mot värk. Line

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!