onsdag 6 maj 2009

Kvällsmats tips !!!


Mina grabbar tycker att vanlig macka med mjölk är det absolut tristaste kvällsmat man kan få !!!
Så de blir ju överlyckliga om jag (orkar) gör något annat !!
Det här kom jag på när jag gick och strosade runt på affären för att komma på just något som är lite godare än det vanliga !! Som då även ska vara snabbt och smidigt !!
Varma mackor
1 burk med champinjonstuvning
eller
1 burk med räkstuvning
det fanns flera att välja mellan !!
mozarella ost
formfranska
Skär mozarellan i skivor
Bred ett ganska så tunt lager med stuvning på en macka
Lägg dit ostskiva
På med en bröd skiva till
Lite grillkrydda
Och värm dem i smörgåsgrillen !!
FÄRDIGT!!!




2 kommentarer:

mammigranten sa...

Lät gott det där, men då få jag väl fixa stuvning själv, för det har jag inte hittat färdig här.
Mums med räkstuvning!

Trebarnmamman sa...

Mammigranten: smidigt eller hur finns inte sådant på burk i amerikat där allt ska vara så smidigt ....:D

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!