lördag 8 november 2008

Lördag kväll

Jaha nu var det kväll igen , dagarna bara springer bort , den store hade så klart en dubbelsidig öroninflammation, och fick en ny pencilin kur med bredare spectra i så det verkligen dör ut !!!



Jag och den lilla hönan har varit på 4:års kalas , och det tyckte hon var jätte kul (ja jag med det är ju alltid kul att prata lite med mamman ihuset ).



Idag efter lunch dök killen ifrån tv affären upp , jag ringde nu iveckan och klagade på att vi hade så dålig bild (framförallt på femman så jag har ju missat både desperata , och grey denna veckan bara för att vi har haft så dålig bild) , han sa att vi behövde en ny antenn så det fick det bli ( stackarn fick stå uppe på vår skorsten och det är högt upp vill jag säga , i ösregn för att montera den nya antennen hihihi) Så nu är det till att hoppas att vi får behålla en bra bild.



Sjuklingen har ju inte ätit sen i går lunch och nu ville han ha pizza så det får det väl bli i kväll även om jag tror att han inte kommer att äta speciellt mycket.



Trevlig Lördag

Inga kommentarer:

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!