onsdag 26 november 2008

Snart Advent!!!!

Guuud vad tiden går fort , jag som hade tänkt göra så mycket , sätta fram alla adventsljusstakar , putsa fönster , men jag förstår inte jag har absolut ingen lust .

Tanken var ju att allt skulle vara klart tills på lördag när den lille grabben har hockeycup i Nybro så då försvinner ju den dan ....... men än är det ju inte fredag kväll jag brukar faktiskt få rätt mycket gjort när man känner sig lite stressad. ( jag har ju all tid i världen när man bara går hemma och inte gör nåt eller ...................................) (andra tycker väl så om en ).

Våga egentligen inte säga vad jag gjort för då tycker ni nog att jag inte är riktigt klok har en skruv lös eller nåt men ........................... nä förresten jag säger nog inget ..................ääää men så mö kan jag ju säga att jag köpt nåt som är alldeles för dyrt jag har nog gett ca 300 mer än vad den personen som har en sådan har betalat för sin ( jajjjaaa jag har köpt en på tradera och jag gav mig inte så den blev lite dyr) hoppas bara att den är hel när den kommer ...

1 kommentar:

mammigranten sa...

Vad är det du har köpt?

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!