tisdag 11 november 2008

Ullared resan !!


JAha då har man vart i Ullared igen , det gick jätte bra gjorde så klart av med betydligt mer pengar än vad jag hade tänkt mig. Vi kom dit strax efter åtta och det var inget folk alls på hela dagen vi kunde strosa runt precis som vi ville . Just nu väntar bara alla kassarna ikällarn för att packas upp och sorteras, det var ju inga som helst svårigheter att hitta julklappar till den lilla hönan men betydligt värre till de stora!! Det är ju riktigt roligt när man hittar riktiga fyndvaror, bl a köpte jag en panntermometer för 169,00 och idag när jag var i stan så såg jag en exakt likadan för 279,00 , då har man ju gjort ett bra fynd.!!

Inga kommentarer:

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!