onsdag 12 november 2008

Onsdag!!

Vissa dagar är tristare än andra och idag är det en sådan dag , jag har inte gjort något vetigt idag , det finns ju alltid en massa att göra men idag har jag inte haft lust att göra någonting .
Undrar varför det är så? Jag kunde ju tex. börjat sortera upp det jag handlade i Ullared men näää , Just nu är den lilla hos sin farmor en stund och lillkillen i badhuset och den store hos en kompis så nu sitter jag nmed en kopp kaffe och tar det lun gt som jag gjort egentligen hela dagen .

1 kommentar:

mammigranten sa...

Känner igen det där!
Gäller att ta sig i kragen det första man gör på morgonen, annars är det kört! Så nu har allt hopat sig, i morgon gäller det. Städa, tvätta och röja är det som gäller, sen är det invigning av stans nya trädbelysning, 80 träd klädda med ljus, gäller att komma ihåg kameran då...

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!