onsdag 26 november 2008

Kosta !!!!!


I dag var barnen lediga ifrån skola och dagis (planeringsdag för personalen) så efter lunch körde vi hem till mina föräldrar , på lite fika .

Efter det så körde mamma och jag ner till Kosta outleten och gick där en vända , mamma hittade sina blåa höganäs muggar ( den blå som kom ut först och har utgått för typ 4 år sedan) för bara 34,50 så det blev några sådana till henne . Och jag kompletterade lite till min bruna höganäs ( den har ju också utgått så det är ju bra och har lite extra i skåpen om man nu råkar slå sönder något).


Sen köpte jag mig några nya glas tallrikar i Orrefors Pond som jag tycker är hur snygga som helst men ett jävla rövarpris även som andra handspris .Sätter in bild på fatet ( ja jag vet att det inte var den bästa )

Inga kommentarer:

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!