måndag 17 november 2008

Ny vecka !!!

Jah så var det ny vecka igen , helgerna kommer lika fort som dom försvinner elr hur är det man säger....japp så är det iallafall.



Sitter och tittar på fotbollsgalan , var är det för kreation Jessica har på sig ( den lila sk. klänningen ) det ser ju ut som om hon vore framtung eller nåt!!!!!, att klänningens halslinning är för liten så att hon inte orkar hålla upp huvudet. Jajajaja detta mode jag hänger väl inte med riktigt antar jag.



Helgen bara försvann, lördags jobbade jag lite med miona nya arbetsuppgifter ( digitalskrivaransvarig), om det finns någon titel som säger så!!!!!:)-.. måste ju göra nåt!



Idag åkte jag till stan för att lämna bilen på verkstaden för att byta bromskivor (tror jag det var), och då hade vi beställt en lånebil som jag skulle få ha under tiden , jodå det fanns en till mig en.... minicooper alltså en mister Bean bil som jag ska vika ihop mig för att komma in i...!!!! måste vart väldigt kul för alla å se...men men, när jag kom fram till bilen som stod på baksidan så var den givigtvis full med is , det var bara till att skrapa , sagt å gjort när väl jag hade vikt ihop mig och skulle starta bilen så var det ju så klart ingen diesel i ??? Det var bara att åka och tanka först . Efter det så åkte jag och den lillla bilen till samarkand och gick där å kikade på alla fina kläder och shoppade så klart en del oxå.. Bilder kan komma senare !! det var mkt fint kan jag lova .



Den store grabben ska ha Nobel fest i skolan och då var det sagt att de skulle vara fin klädda , va kattsen köper man till en grabb som finkläder , en skjorta är ju inte lönt för möjligtvis kan jag tvinga honom att även ha den på julafton men inte mer , å så sa de att det skulle vara finkläder , jag tor inte att det duger med en vanlig jumper.

1 kommentar:

mammigranten sa...

Fy vad jag blir avis! En minicooper! Rena drömmen ju!
Förstår ju dig dock som är så lång, men ändå, en minicooper.

Förstår däremot inte vad du menar, skulle det vara svårt att få på pojkar skjorta? Noah bara tjatar om det och slips, är det kalas idag? Får jag ha skjorta till dagis?
Jaja, du hittar nog något fint, V-ringad tröja med pikétröja under kanske och chinos eller nåt?

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!