lördag 8 november 2008

Helgen blir aldrig som man tänkt sig !!

Jaha och nu har man ett sjukt barn igen , ena sonen kom igår kväll och var så ledsen han hade ont i örat igen ( han hade öron inflammation i vä öra för två veckor sen ) och nu hade han väldigt ont i hö öra. Tog febern och han har 38,5 nu när han vaknade, så det blir ingen match idag!! Pratade precis nyss med jourläkarn så det blir till att åka in till växjö nu med en gång !!!!

jaha så kan det bli , och vi som skulle även på middag hos min bror .

I eftermiddag ska iaf jag och den lilla hönan på kalas hos en lite go grabb som hon har vart kompis med sen de föddes, han fyllde 4 år igår så Grattis lille man !!

Nähä nu blir det till att skicka den lille sonen på simträning och den store och jag åka till läkarn .
Ha de gott i höstrusket !!!

Inga kommentarer:

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!