onsdag 19 november 2008

Krabbelurer!!!

Ikväll har jag gjort nåt som jag aldrig har gjort förrut, jag brukar vara på en sida "matklubben" och där hittade jag en tråd som handlade om vad man kan ge barnen för mat när det är ont om tid ,Typ när man kommer hem från dagis och jobb och maten skulle vara snabbt framme.
Där rekomenderade de Krabbelurer .... det har jag aldrig gjort förrut , det var typ en sockerkaks smet som man stekte i små plättar och åt tillsammans ,med lite skivade bananer ,vaniljjoggi eller lite vispgrädde.
Barnen var överförtjusta de åt som bara den även lilla hönan som normalt sett är kräsen !!

2 kommentarer:

mammigranten sa...

Vart har min bloggande vän tagit vägen?

mammigranten sa...

Du har en award att hämta på min blogg!

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!