söndag 30 november 2008

Städning!!


Jaha nu känns det som om jag inte gjort annat i tre dar , än just städat , jag är otroligt duktig att vända upp och ner på varje rum när jag ska städa men nu börjar det kännas färdigt. Alla adventsstakar/stjärnor är uppe och även en del kulor och tomtar, jag tycker en del är så fina och mysiga så de vill jag ha upp redan från advent.


Sen det där med ljusstakar är för trist det är ju nästan alltid så att det är nån lampa som har lagt av , men när jag satte fram en av stakarna i matsalsrummet så tyckte jag i fredags kväll att den lös lite väl skarpt, men men , jag gjorde inget åt den och i går morse när jag kom ner så var alla lampor riktigt kolsvarta så jag åkte ner till eltjänst för attköpa nya lampor allihop, men när jag hade bytt dem och skulle tända så gick inte det så det var bara att åka ner till eltjänst igen för att nu denna gång köpa en ny stake ( dessvärre två då för jag vill ha samma i rummet och jag hittade inte en sån som jag hade. Usch va det är svårt att köpa en när man egentligen inte vill köpa för man var jättenöjd med den jag hade, men det fick bli en så här fast i rött . jag vet egentligen inte om jag är så himla förtjust iden men nu får väl den duga .

Inga kommentarer:

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!