onsdag 19 november 2008

Göteborg !!!!

Japp nu händetr det äntligen nåt i mitt liv också ....... Vi ska på julresa till Göteborg tillsammas med Volvo Lastvagnar!! Det är en årlig resa som ordnas , vi åker tidig fredag morgon upp till Göteborg, och väl där så åker vi ut till där de gör lastbilarna och där blir det (brukar det iaf va jätte god 2 rätters lunch/middag) sen där efter är det lite föreläsningar och sån skit, men alla "damer " får mot alla "herrars" förtret provköra alla nya lastbilar , förra året så körde jag en FULLLASTAD TIMMERBIL MED SLÄP !!! och det är skit kul .

Efter det så är det in till hotellet som ligger precis vid Nordstan hihihihi, för att byta om lite sen är det frivilligt om man vill följa med till Julmarknaden på Liseberg.

Lördagen är fri för shopping för den som vill annars kan man få följa med till Volvo museeum( nja så intresserad av gamla ting är jag ju inte ) så det blir shopping.

På kvällen sen så åker vi till Rondo för att se Nanne Grönvalls show och får då 3 rättersmiddag, blir säker jätte bra .

Ivarje fall nu ska det hända nåt i mitt lilla gråa tråkiga liv !!!


Och sen på söndag morgon så bär det hemmåt

Det skabli jätte kul att komma iväg, man har ju lärt känna en del av de som brukar följa med så förhoppningsvis är de med i år också.

1 kommentar:

mammigranten sa...

Låter kul!
Om det bara kunde hända något i mitt liv med!!!

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!