fredag 14 november 2008

Bakdag !!!

Här regnar det och blåser så gå ut är inte så lockande . Jag får väl sätta i gång och baka lite idag då, det luktar ju alltid gott iallafall nu när börjar dra sig mot advent som jag tycker egentligen är den mysigaste tiden av all julhysteri !!

Jag tänkte baka pepparkaksmuffins med vitchokladcheeseglacyr (typ CupCakes) och sen har jag ett jättegott recept på en saffrans kaka (typ sockerkaka med saffran ) som jag minns var jättegod förraåret. Jag får väl ta och vispa ihop dem så gör jag ju nån nytta idag.

Det har inte blivit så mycket gjort här hemma den här veckan och jag förstår faktiskt inte varför men ibland är allt så himla tråkigt . Ibland känns det som man inte gör annat än städa, plocka,handla ,lagamat, diska, tvätta ....................
Visserligen var jag ju i Ullared i måndags men sånt går ju snabbt över .

Inga kommentarer:

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!