tisdag 11 november 2008

Veckan går alldeles för fort !!



Visst gör veckan det , går alldeles för fort det är redan tisdag kväll , idag har mamma och pappa vart här och hälsat på. Mamma och jag testade min nya fotoskrivare , det blev jätte fina bildet , och oj så smidig den var med touchskärm .

Den inhandlade jag idag i stan men det blev även en sån här ,så här ska bakas nu
minsann, har länge velat ha en så nu kände jag att det var dax jag ska ta och provbaka imorgon och sen har jag tänkt att vi skulle få nybakat bröd på morronen, (man kan ju undra vad ddet är för nåt i köpebröd när det är så mjukt och färskt så länge). Jaaaa jag har ju inga som helst svårigheter med att göra av med pengar iaf (hihihihi).

Inga kommentarer:

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!