tisdag 11 november 2008

Julkläder !!!











Usch va svårt det är , jag vet inte vad jag ska köpa för julkläder till lilla hönan , jag hittar aldrig nåt nu förtiden so jag tycker om , nu funderar jag vad lilla hönan ska ha för julkläder , ( det är ju egentligen ganska onödiga kläder för man vill ju bara ha dem på under jul och nyårshelgerna sen i januari/ fedruari så är det ju inte så kul med julröda kläder ). Var på Lindex och så en del men jag vet inte , å sen är det ju så att köper man inte nu så är det ju utplockat med storlekar sen .

1 kommentar:

mammigranten sa...

Köp klänningen! Så underbart döt och sååååå mycket hönan. har jag inte rätt?

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!