fredag 6 februari 2009

Veckan !!

Den här veckan har ju gått lika fort som vanligt nu är det helg igen , I onsdags var jag i stan med den store grabben hos tandregleringen för ev ska han få en tandställning(stackarn). Det är ju rätt mysigt att gå på stan med bara ett av barnen , vi var inne i en sportbutik och köpte ett par nya termobyxor i soft shell , attans så lång han har blivit det inser man när största på barnavdelningen knappt räcker till på längden ,han ska ju åka slalom på onsdag med skolan , som han ser enormt fram emot.
Imorgon lördag så är det hockey som gäller (igen) då spelar den store iallafall hemmamatch (och det är vår tur att sköta sekretariatet) så då försvinner den dagen lätt!!!
Sen tänkte jag att vi skulle bjuda hit ett par vänner på kvällen som vi inte har träffats sen i höstas.
På söndag så så blir det hockey (igen Lustigt va) då är det den lille som ska på hockeyturnering i en stad typ 10 mil bort så det blir bussresa och borta hela dagen , det är ju inte så kul för då är ju plötsligt helgen över och ingenting vettigt är gjort hemma och mannen sticker iväg och jobbar igen !!!

Idag så ska nog hönan och jag se om det är någon som är hemma och lust att åka lite pulka borta i parken !!!! efter det så har jag lovat att vi ska baka lite !!

Igår fick jag min nya mobil och det är ju inte kul , guuuuud va jobbigt det är och knappa in alla nummer till alla som finns i telefonboken ........ (jo jag är inte så smart så jag fattade inte förrän jag var klar att man hade kunnat kopiera numren till sim kortet och sedan fört över dem ; Kom på det när jag suttit i 1,5 timme och knappat!!!!) Men nu så ska väl man höra mig iaf i den här för i den gamla var det ett litet lotteri om man hördes eller inte !!!

1 kommentar:

mammigranten sa...

Haha så typiskt dig att knappa in allt istället för att kopiera;)
Låter som en fullspäckad helg, men det kan ju vara kul det med!
Kram på dig! Saknar dig

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!