fredag 20 februari 2009

En utmaning!!!

Ja nu tänkte jag minsann ge igen lite till mammigranten för alla utmaningar hon ger mig !!(ja jag erkänner jag har ju kanske inte alltid fullföljt dem men jag ska ta tag i det där )!!

Det börjar med det fetmarkerade sen får ni fylla i resten själva...

Jag är 36 år

Jag gillar att bjuda hem vänner på middag !!(händer dock alldeles försällan och bjuda på tillkrånglade rätter)!!

Jag äter gärna pasta.

Jag säger ja till för mycket ibland, bara för att vara snäll.

Jag ger mig minsann inte så lätt .

Jag är duktig på att städa.

Jag stör mig på de som tror att de är så mkt bättre än andra !!

Jag läser mest skvaller tidningar just nu!!

Jag är vackrast vet inte fråga min man!!!(hihihi)

Jag skrattar mycket lätt!!

Jag är en typisk latmask.(Typ bär hellre ihjäl mig än gå två gånger)

Jag har aldrig tyckt det vart kul att åka ländskidor !!

Jag är lycklig när jag får ut och resa !!!

Jag trivs inte när det är stökigt hemma!!

Jag är dålig på att stryka !!

Jag är rädd för Katter!!

Jag älskar att shoppa!!Gärna prylar till köket !!!

Jag uppskattar ett leende!!!

Jag tror på att man ska vara så som man vill att andra ska vara mot dig !!

Jajamen nu är det bara upp till bevis jag utmanar några av mina bloggar som jag läser....

Mammigranten
Mammamjuk
Mrs F

Inga kommentarer:

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!