fredag 13 februari 2009

Chokladlakritskola !!!!!




Den här lilla godingen har just nu blivit min favvis !!! Jag läste(återigen en matblogg ) där hennes favorit bland chokladbitar var denna Choklad doppade lakritskola med flingsalt från Chokladfabriken i Sthlm . Och jag blev ju så klart nyfiken så jag gick in på deras sida och hittade ju en nätbutik ..... och så klart kunde jag ju inte låta bli att beställa hem några för att testa !!!! Och inte blev jag besviken heller den är fantastiskt god . Så där lagom seg och sen lite salt med flingsaltet på mmmmmmmm den var super!!! >Den och en stor kopp kaffe och datorn i famnen så kan man fördriva ett antal timmar lätt......

Inga kommentarer:

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!