tisdag 10 februari 2009

Utmaning !!!


Jaha då var det en utmaning ifrån mammigranten som gällde mapp nr 6 och bild nr 6 och jag som inte vill lägga ut några bilder på någon från familjen i bloggen så blev man ju en aning rädd , det kan ju vara precis vad som helst ......... men det var faktiskt inte så farligt.

Det är en bild under den tiden i mitt liv som jag fick för mig att baka tårtor var väldigt kul ..... och försåg mig med all de konstiga grejer som man skulle baka med. Den här tårtan gjorde jag till hönan på hennes 4 årsdag !!!!!

Det var en sockerkaksbotten med vitchokladmouse och jordgubbsmouse emellan och sen var det rosa sugerpaste runt om med en prinsessoblat bild på !!!! Faktiskt riktigt god !!!

Men det där med att föra utmaningen vidare får jag ta att grunna mig vid vilka det skulle kunna vara , den här utmaningen har ju farit runt har jag sett ute i cyberrymden ett bra tag så vi får se !!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ser väldigt god ut!!

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!