tisdag 10 februari 2009

Ny film !!!!


Idag så damp den här filmen ner i brevlådan , jag hade glömt bort att jag hade beställt den ifrån Cdon så det var ju en glad överraskning!!!! Jag beställde den i julhelgen tror jagoch den släpptes ju inte till försäljnig förrän i morgon den 11 feb, vi såg en liten reklamsnutt på den i julas och då ville ju lilla hönan ha den så det fick bli en försenad julklapp och eftersom den handlar om små hur söta små golden valpar så smälte ju mammahjärtat så klart ......

Vi har tittat på den i eftermiddag och den var Jättebra och precis så spännande som en lite 4,5 åring klarar av ( men däremot jag var ju gråtfärdig mer än en gång iden , jag förstår inte att man gråter så lätt i filmer nu för tiden ......)

1 kommentar:

mammigranten sa...

finns ju en till variant som de gör reklam för här där valparna åker rymdraket
men visst är man mer lättrörd som mamma

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!