fredag 13 februari 2009

Japp så var det .........

Fredag igen !!!! den här veckan har precis som alla andra veckor gått fort . I onsdag så var den stor grabbens klass på idrottsdag, han hade valt att åka till en skidbacke , Tänk om alla mornar kunde vara så smidiga som den morgonen var , han var uppe först och färdig med frukosten först och hade klätt sig efter konstens alla regler för vara ute en dag !!! Jag bara skrattade åt han , han tyckte det skulle bli såå kul , och tur med vädret hade de ju också, det hade kommit en hel del snö, de hade haft en jätte trevlig dag i backen !!! Pappan hade sett till att vara ledig den förmiddagen så han var också med och hjälpte till lite med liften , han sa med att det hade vart jätte trevligt !!! Nackdelen bara är ju att nu har vi ju ett evigt tjatande om att de vill åka dit igen !! Så imorgon bitti så bär det av till skidbacken för hela familjen ( vad gör man inte för att alla ska vara nöjda och glada)!!!!!

I morgon kväll så ska vi ha middagsgäster igen , ( hemskt vad ofta det vart nu då) men vi måste ju beta av alla som vi vart hos och det är ju vår tur .....) vad jag ska bjuda på har jag inte riktigt bestämt mig , men det blir iallafall chokladfondanten till kaffet ( har blivit mannens favorit och den är ju så lätt att göra), men jag återkommer väl med meny ,

Inga kommentarer:

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!