lördag 21 februari 2009

Lördags gott !!


Ja nu var det ju lördag igen !! Ikväll är det den tredje del finalen i melodifestivalen ( om det nu är någon som missat det) Usch va jag tycker det är tråkigt , inga riktigt bra artister och en urtråkig programledare ....... Men ändå så är det ju det som står på tvn ikväll.

Men ,men jag tänkte att vi skulle äta nåt gott iaf, så ikväll så tog jag upp grillskivor från frysen och ställde kära maken ute på altan för att grilla dem och sen gjorde den lilla grabben en jättegod grekisk sallad till förrätt , med en massa gott i som ruccula,pinje, feta,vårlök sugarsnaps m.m.
och till köttet som mannen grillat blev det pommes i fritösen (guuuud vad goda de blir i den) och hemgjord aioli och nån barbecuesås !! Riktigt Gott!!
Och nu avslutade vi kvällsmiddan med en fantastiskt god egen komponerad Nougat pannacotta med egen kyftadeapelsin klyftor och rostade hasselnötter på !!!!Jammmijammi!!!!

Inga kommentarer:

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!