måndag 9 februari 2009








Jag har fått förfrågan om jag kan ha ett Me and i pary här hemma . Denna säsongen var det ju hur snygga kläder som helst , vill ha allt för mycket!!! Men jag vet inte om jag lyckats få ihop så ,många som säljaren ville att det skulle komma !!! Jag har fått på förslag söndagen den 15 kl 17,30 eller torsd. den 19 kl 18,30 är det någon som skulle vilja vara sugen på att komma????? Alla är så klart Välkomna och ta gärna med nån som ni känner även om inte jag känner den !!Om inte se de som att ni får komma iväg en stund så ska jag fixa (hoppas jag ) lite fika !!!!
Har ni inte sett kollektionen så kika in här
bilderna lånade från Me and I vår kollektion 2009

1 kommentar:

milla sa...

Ja kommer gärna söndag men torsdagen jobbar jag å kan inte, vilka söta klänningar.

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!