måndag 9 februari 2009

Kurs!!!

Vet ni vad jag ska börja i nu i veckan ....... Jag ska gå en kurs i Photoshop på distans !!!!! ÅÅÅ det ska bli så himla kul, Man behövde tydligen inte en systemkamera utan det gick jättebra med en vanlig , men jag har ju nu hittat en ny kul hobbyatt ta foto och sen leka med dem på datorn, så jag nu tänkte jag ta mig in till stan och köpa en digital systemkamera.Är det någon som kan rekommendera någon !!Det är ju så många som är så duktiga på att ta så fina bilder.

3 kommentarer:

mammigranten sa...

Nikon D60 är väldigt bra till bra pris;) jag har den...
är det woopsies kurs du ska ta?

mammigranten sa...

msn krånglar för mig just nu

Anonym sa...

Vi ska köpa en Canon 450D i sommar!

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!