torsdag 18 december 2008

Mina dörrkrasar!!!!







Så var det där med julkänslan , känns som jag är tjatig....... men idag har jag iallafall fått tummen ur att hänga dit dörrkransarna , jag brukar ju vara lite petig hur de ska se ut så jag vill ju alltid göra dem själv så man slipper allt krimskrams som pråliga rosetter och sånt , jag gillar ju stora och då menar jag stora mosskransar och jag har ju sparat stommen från ifjol men det blir ju aldrig av att jag sätter mig för att göra dem klara ( helst ska det ju vara till 1:a advent men jag vet inte vad som hänt iår antagligen så hade jag för mycket tid över ...).

Iallafall idag var jag nere på blomaffären och for in som ett yrväder och började härja med min lilla vän ,:- ...... jag vill ha en sån här men utan den här och det här men det här och det här kan du fixa nu.
Ungefär så där lät jag väl, stackarn men söt och snäll som hon är så fixade hon det ( givetvis med mina vakande ögon och pricken över iet var väl när jag började spraya lim på den och strö över konst snö...)Men jag tycker nog att den blev riktigt fin......



2 kommentarer:

mammigranten sa...

Jättefin!

Sharky sa...

Tjusig! Nu kom jag på att jag också har en sådan där röd stjärna. Får fundera ut vad jag ska göra med den. Kanske bara hänga i en tråd i ett fönster...

/Martina

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!