torsdag 11 december 2008

Lill Grabbens Namnsdagspresent till Mamma!!!!!!


Den här superfina adventsljusstaken har min lillgrabb gjort till mig i namnsdags present , jag har faktiskt namnsdag på hans födelsedag !!! Han såg en dag när jag var ute på olika sidor på nätet och hade hittat en så här fast för vanliga ljus men den kostade på tok för mkt !!! Håll i er 750 kr skulle de ha för den , så den lille filuren hade kommit ihåg och försökt göra en på slöjden men han hörde vad jag hade sagt att jag hade nog köpt den om man kunde haft värmeljus i den , jag gillar det bättre än vanlig ljus. För en gång skull så kom de hem med nåt riktigt fint från slöjden ......hihiihiihiihii

2 kommentarer:

Mrs F sa...

Åh, va gulligt av honom! Vi ses ikväll :-)

mammigranten sa...

Vad fin den var!
får en att längta tills ens egna är så stora så de fixar så fint

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!