torsdag 11 december 2008

Julkort !!!

Iår så tänkte jag att jag skulle vara ute i god tid !!!!!! Så jag tror att att de som skulle fått julkort av oss har redan fått dem !!! Inte illa va , att vara ute i såååååå god tid, nej skämt å sido , jag skulle ju vara lat och var inne på postens hemsida och gjorde dem där och så skulle de fylla iadress och sånt åt mig men felet var bara det att jag missade att de skickades iväg dagen efter man hade fyllt i beställningsordern , jag trodde ju att man kunde välja vilken dag man ville de skulle skicka dem ! Men tjii fick jag så iår är de ute i god tid iaf..

2 kommentarer:

mammamjuk sa...

godä,
var ute efter leilas blogg!
sugen på att göra nåt gott imorgon.
ha de

mammigranten sa...

Ingen fara vi är så nöjda med vårat julkort, första för i år. Det var så tomt hos julkortsgubben där han hänger, men nu är vi nöjda och gubben är komplett, hoppas bara på fler kort.

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!