torsdag 11 december 2008

13 Dagar Kvar !!!!!!

Nu är det bara 13 dagar kvar till jul och jag börjar känna att nu måste det tog ta lite eld där bak på mig om jag ska hinna det jag tänkt mig . det ät ju förste gången på flera ja iaf 6 år som jag inte jobbar som mest i december , när jag jobbade i blomsteraffärren så var det ju den månad tillsammans med juni som man har som mest att göra , och när jag jobbade på Barnplagget i stan så var det ju mest att göra då också . Så då var jag ju jättttte duktig på att planera allt jag skulle göra plus att då hade man mer energi när man kom hem på kvällen , det var ju så mysigt att dona och fixa jag gillar ju egentligen när man har hur stressigt som helst för då händer ju nåt . Men nu jag har ju hur mycket tid som helst känns det som så jag jäktar inte men lustigt nog så händer ingen ting jag har förvisso köpt en hel del julklappar men långt ifrån allt och inga är ju inslagna utan ligger i källaren och väntar på att jag ska ta tag idet där !!! Ja så jag vet inte vad jag ska hitta på idag .... kanske göra lite julgodis.... då hinner jag äta upp dem kanske ..... jaha det får väl bli dammsugning idag !!

Inga kommentarer:

En Vardagsblogg !!!

Välkomna hit alla !! Vi får väl se vad det kan bli av det här !!

Om mig

Mitt foto
Trebarnsmamma, gift och en hund!!